Hallo mensen
wie o wie kan mij uit de brand helpen? ik heb een startprobleem met mn polo 1,9 d.
het begint als volgt: na het aankopen van een polo 1,9 d met gebroken distributieriem :o (mooi autotje voor de vrouw erbij)
.
op zoek gegaan naar een nieuwe motor,nu heb ik een complete 98 motor met slechts 128 duizend kilometer gekocht,deze motor heeft dezelfde motorcode (AEF) als de oude motor.
ik heb bij de nieuwe motor meteen de waterpomp,distributie compleet,vliegwiel(kut 2 massa vliegwiel
)koppeling drukgroep en druklager,gloeibougie's,vacuum+retourslangen vervangen.
nu heb ik echter niet mijn oude orgineel bij de auto horende brandstofpomp op deze motorgeplaatst en denk dat daar mischien welhet probleem inzit dat de auto niet wil aanslaan.ik krijg diesel tot aan/in de brandstofpomp maar niet boven/in de verstuivers???ik heb vaag iets gehoord over een stopklep/startblokkering welke op/in de brandstofpomp zit verwerkt. wie kan mij daar iets over vertellen,waar en welk component op de brandstofpomp is de boosdoener,kan ik alleen deze componenten overbouwen of opnieuw inleren of moet ik de oude pomp compleet overbouwen????
ik beschik zelf over vag com en heb de polo uitgelezen en kreeg wel een foutcode over motormanegement,deze heb ik gewist en daarna weer geprobeerd,maar starten homaar :o :unsure: .
wie o wie kan mij op weg helpen???
vriendelijke groetn Hendrik