View Single Post
Old 04-12-2008, 13:34
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Je vraagstelling is niet echt duidelijk.

Wat is er nog niet duidelijk? Fijn als je dat aangeeft, kan ik mijn vraag aanpassen/uitbreiden

Quote:
Zoals Maurice al aangaf kun je het laag met de versterker voor de sub regelen. Hierdoor zal de sub dus alleen het laag weer geven.

dat is me duidelijk, de werking van de extra amp en sub zijn ook het probleem niet.

Quote:
Je geeft zelf al aan dat er geen filter-mogelijkheden in het bestaande systeem.
Je zou kunnen overwegen om een extra versterker voor de gewone luidsprekers te plaatsen en daar op te gaan filteren. Of je neemt het voor lief dat de gewone luidsprekers ook laag weer geven.

Het systeem werkt al met een versterker maar deze heeft geen filteroptie, aangezien deze door een DSP kabel is aangesloten is deze ook niet te vervangen door een versterker waar dat wel op zit

Quote:
Wil je toch alles kunnen regelen vanuit de "luie" (bestuurders-) stoel, dan zul je het bestaande systeem er grotendeels uit moeten gooien en een nieuwe radio plaatsen, ben ik bang.

Dat is voor mij geen optie, ik vind niets zo gaaf als een auto met een orginele radio, wil alleen kijken of ik deze techniek van 1996 naar 2008 kan upgraden

Quote:
Maar misschien dat er toch iemand is met verstand van het Gamma/Nokia-systeem??

Gr. Ed

Daar hoop ik ook op, dank je wel voor jouw reactie

VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged
VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family
Reply With Quote