View Single Post
  #20  
Old 24-11-2008, 10:02
royv88 royv88 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 127
Default

goeiedag

zo gister ff met het verkregen stroomschema aan de slag gegaan. over staat weer stroom op, een paar stekkers vervangen. starten en lopen, teminste hij slaat aan schiet naar 2000 toeren en valt uit, n 2 tot 3 x starten kan ik hem aan de praat houden door gas te geven. Als ik dan effe flink gas geef en het pendaal weer los laat gaat hij stationair lopen op 2000 toeren. Toen ben ik een stukje gaan rijden na 5 km bleef ie op 1500 toeren lopen, ik heb uit gezet lager stationair gezet met de stel schroef en weer gestart en hij loopt. maar bij eht intrappen van de koppeling viel hij uit. toen ik weer ging starten sloeg hij moeilijk aan alleen bij vol gas geven. stukje verder gereden maar toen sloeg hij weer af. de stationair stelschroef was los getrilt. deze goed vast gezet en gestart. 50 meter gereden en uitgezet. na 5 min was hij niet meer aan te krijgen. mijn vriendin heeft mij toen opgesleept. nog ff snel naar de motor gekeken, brandstof filter zit vol brandstof, luchtweger paar x opgetild maar start nog niet.
als ik tijd heb maar een naar gaan kijken wat het is.
maar in ieder geval bedankt voor de hulp en het stroomschema .

wat valt er eigenlijk af te stellen aan een EG, de ontsteking, het co met de schroef in de spinnekop, het stationair met de stelschroef, dan zie op de achterzijde van het gasklephuis nog een soort van stelschroef zitten, er steek dan een spitse schroef uit in het gasklephuis waar is deze voor?
mvg roy

mvg roy
Reply With Quote