View Single Post
  #13  
Old 18-11-2008, 20:50
royv88 royv88 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 127
Default

goeiedag

ik ben vandaag ff gaan meten en kijken. en opeens stapelen de problemen zich op. ik begin ff vanaf voor.
ik ga meten als er stroom op de thermotijdschakelaar staat. deze staat er niet op tijdens het lopen, motor is nog koud. ik wil er zelf een plus op zetten voor te testen, draait opeens de startmotor. zekeringskast los getrokken en nu zie ik daar dat de stekker van de startmotor aan zit gesloten op de plus van de koudstart en de thermotijd schakelaar. deze 2 plussen zitten in 1 stekker.
nou deze dus los getrokken en opeens gaat de claxon terwijl ik de auto start en loopt. als ik zelf een plus dan apart op de thermotijdschakelaar gezet en dan blijft de koudstart injector lopen.
als ik de verlichting aan zet gaat de start motor draaien
dus een paar vragen zou ik een slechte massa hebben, en hoort de thermotijd schakelaar aangesloten via de startmotor?
is er ergens een goed schema te krijgen van de motor kabelboom en dergelijke? motorcode is EG. weet iemand mischien wel hoe het moet worden aangesloten. wat wordt de kleur van de aanstuuring van de startmotor van de zekeringskast naar de stekker?
als ik de stekkertjes van de thermo tijdschakelaar omdraai heb ik kortsluiting.
ik hoop dat jullie iets snappen van mijn verhaal.
mvg roy
Reply With Quote