View Single Post
  #19  
Old 12-11-2008, 18:36
eatong60 eatong60 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1
Default

ben het eens met vw game..
270 plus pk's is echt heel veel..zou het ook op ongeveer 220 pk houden..
ik ken de jetta ook heel goed..
Quote:
Originally Posted by VWgame
Hier een lijst met aanpassingen en het vermogen wat er uit is gekomen .

- Custom made chip (FH technics)
- 68mm poulie
- 236°/273 CatCam nokkenas
- CatCams verstelbaar nokkenas poulie
- 3.5 bar benzine druk regelaar
- 4 bar (2.8 VR6) benzine pomp
- Kenny & Norman vervanging luchtfilter
- Cilinderkop (type P) = grotere in en uitlaat kanalen fabriek af
- G-lader gereviseerd (1.1 Bar)
- Remus einddemper (geen middendemper of kat)

Vermogen krukas : 204,2hp (@ 6187 rpm)
Vermogen Wielen : 174,6pk (@ 6187 rpm)
Koppel : 266,1Nm (@ 4232 rpm)
Topsnelheid : 247,2 km/u

Link naar de uitdraai

Jouw kompressor gaf destijds 1 bar
En het mag zijn dat er destijds een andere nokkenas in is gekomen maar de jetta loopt nog redelijk stationair +/-900rpm dus die is niet super scherp.
Het blok is na mijn weten verder orgineel dus 220PK is nog aan de ruime kant denk ik.
En die inspuiting is leuk maar je kunt ook V-power bij de Shell in duitsland gaan tanken octane 100.
De pullies en vliegwiel zijn wel ontdaan van onnodig gewicht.
Maar dat maakt nog niet het vermogen van 270PK