Hier een lijst met aanpassingen en het vermogen wat er uit is gekomen .
- Custom made chip (FH technics)
- 68mm poulie
- 236°/273 CatCam nokkenas
- CatCams verstelbaar nokkenas poulie
- 3.5 bar benzine druk regelaar
- 4 bar (2.8 VR6) benzine pomp
- Kenny & Norman vervanging luchtfilter
- Cilinderkop (type P) = grotere in en uitlaat kanalen fabriek af
- G-lader gereviseerd (1.1 Bar)
- Remus einddemper (geen middendemper of kat)
Vermogen krukas : 204,2hp (@ 6187 rpm)
Vermogen Wielen : 174,6pk (@ 6187 rpm)
Koppel : 266,1Nm (@ 4232 rpm)
Topsnelheid : 247,2 km/u
Link naar de uitdraai
Jouw kompressor gaf destijds 1 bar
En het mag zijn dat er destijds een andere nokkenas in is gekomen maar de jetta loopt nog redelijk stationair +/-900rpm dus die is niet super scherp.
Het blok is na mijn weten verder orgineel dus 220PK is nog aan de ruime kant denk ik.
En die inspuiting is leuk maar je kunt ook V-power bij de Shell in duitsland gaan tanken octane 100.
De pullies en vliegwiel zijn wel ontdaan van onnodig gewicht.
Maar dat maakt nog niet het vermogen van 270PK