Thread: Witte Golf 2
View Single Post
Old 12-11-2008, 10:08
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by breadfan83
D'r is het een en ander niet meer helemaal origineel aan de binnenkant door ex-grijs kenteken. Zo zitten de bevestigingen van de achterbank op de verkeerde plaats en zijn de punten waar de gordels in moeten worden gebout dichtgelast.
Onder de voorruit zit een rotte plek, zoals bij zoveel Golfjes, en de voorruit is kaduuk. Hiernaast zou ik zo langzaamaan niet meer weten welke motor er in ligt, omdat er een beetje van elke mogelijke motor schijnt te zijn geplukt.

Op zich is ie voor een projectje prima, en zit ie (op een paar kleine steenslagplekjes na) netjes in de lak. Ik ben alleen te kritisch om me niet te storen aan de niet-originele dingen van deze auto, en de manier waarop sommige zaken zijn aangepakt.

Wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben geweest met de auto, of dat ik er geen lol meer in had toen ie nog reed, maar 't is en blijft maar een Golfje 2, en een andere kopen is minder werk voor me dan deze oplappen tot een niveau dat ik er mee tevreden ben.

Bovendien wil ik er graag een hebben met een bigblock er in, zodat een latere ombouw naar KR makkelijker is.

Helemaal duidelijk