Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
|
De eerste had ik al gezien en ook al contact me gehad.
De tweede is me te rot / verroest.
De derde heeft een kromme dorpel en een beetje niet-originele achterkant...
Nummer 4 heb ik ook al contact mee gehad, maar ook daarvan hoor ik niks terug. Vreemd, je zou toch denken dat mensen die iets op Marktplaats zetten, dit ook kwijt willen. Heel nieuwe betekenis aan "het HOEFT niet weg, het MAG weg". Hiernaast weet ik niet zo hoe dit voor de motor, bak en koppeling samen gaat wat betreft die 1.3 met trekhaak.
Dan die Memphis... beetje weinig info over de staat van de carros en motor en dergelijke, plus.. 3ton.
Die laatste ben ik pas geleden nog aan voorbij gereden, en de auto is ook niet naar wens. Te veel kleine puntjes en ook wat grotere puntjes die me niet bevielen. Helaas, maar wel bedankt voor 't zoeken en vinden, Henk!
Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
1.3 voor de hobbier
geen olie boot 1.6
|
Die had ik beide al gezien, met beide al contact gezocht, en van eentje wat terug gehad.
Die eerste... de man heeft er geen verstand van, maar kan me wel vertellen dat het voor een hobbyist niet veel voorstelt.
Die tweede is op zich wel leuk, moet ik alleen wel even wat terug horen van de verkoper.
Quote:
Originally Posted by martiepartie
linkje
|
Deze had ik nog niet gezien. Dalijk maar eens bellen met de verkoper, is een leuk ding en ziet er netjes uit.