Quote:
Originally Posted by GTD Special
Zoals al vaker is gezegd. Het idee is leuk, maar ik denk ook dat de gehele situatie onderschat wordt. De "professionele" schanieren zijn ook echt berekend en beproefd en volgens mij heb je niet echt een plan van aanpak klaarliggen
Ook moet de deur natuurlijk goed sluiten onder alle omstandigheden (winter, zomer) tegen water en lucht. En hoe zit het met de bedrading die de deur ingaat? als je een suicide-lambo deur wilt maken, moet er toch wel het een en ander veranderd worden. Ik noem dus maar even een paar dingen op, misschien had je hier al over nagedacht
Ondanks alle commentaar (in de meeste gevallen opbouwende kritiek) wens ik je toch veel succes met de deuren ![Wink](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif)
|
Met de bedrading zit ik ook nog in mijn hoofd, maar dat kan ik pas beoordelen als ik de deur klaar heb dan zie ik hoeveel speling ik heb
en anders moet je alles verlengen en dat ik nou ook niet het ergste wat ik me kan bedenken.
Het ergste is nog de slijtage van de delen, zoals het kogel gewrichtje die er voor zorgt dat de deur niet te veel naar beneden zakt,
als die slijt blijft hij niet meer in de stand staan waar hij terecht moet komen
waardoor hij ernaast kan schieten met het gevolg dat de deur te ver zakt en dan heb je lak schade
Dit zou je kunnen voorkomen door het periodiek te vervangen maar om nou
om de maand zon ding er aan te schroeven is natuurlijk ook van de zotte
Dit soort dingen ga ik allemaal testen op mijn auto kijken wat er gebeurt
Oke jullie horen nog van mij