die foto van me motor ruimte is van voor de schoonmaak hoor !
ja die stoelen passen gewoon. alleen zitten de hendels om van voor naar achter te gaan aan de andere kant. Ik heb ze gewoon laten zitten en stel me stoel op de moeilijke manier ff ( voorzichtig ) met me hand onder me stoel Kloten. maar in principe hoef ik mijn kant maar 1 keer goed te stellen
de bijrijder blijft maar lekker met zoveel mogelijk been ruimte zitten haha heb de andere stoel even ver naar achter gezet als mijn stoel, voor het zicht
Ben 1:92 lang dus ze staan allebei lekker ver naar achter..
heb nu nacht dienst ! dus als ik uit me bed kom word het al beetje donker.. dus nieuwe foto's laten nog even op zich wachten !
Als ik weer eens tijd heb ga ik beginnen met het schoonmaken/afstellen van me carb..
denk dat er het een en anders verstopt zit waardoor ie niet goed stationair loopt..
Nangkang ns2 165/45/16 bandjes besteld.. vervolgens de remmen even ( laten ) ontluchten want zelf lukt het niet zo goed
dan mag ie voor de apk ( hopen dat ie door de keuring komt )
!!!! na beetje puzzelen met de bedrading onder de motorkap, hoor ik nu ( heel irritant ) een soort Pieeeeeeeeppppp als ik me contact omzet
heel jammer iemand een idee wat dit kan zijn ? ik denk zelf fout in het waarschuwings toontje dat je lampen aanstaan.... of heeft een golf 1 uit 83 dit niet ???
hier even nog wat foto's die ik nog had liggen met de GTI lip gemonteerd
Gespoten spul
GTI lip binnen
Corrado vr6 middel console + pook(knop) en karmann logo
G60 remmen zichtbaar
furkant
Nogmaals NA de apk gaat ie omlaag !!!!