View Single Post
  #85  
Old 09-11-2008, 20:24
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
Send a message via MSN to vwmk2driver
Default

Quote:
Originally Posted by loco-vr6
nog een tip, heel erg oldskool maar werkt prima voor dit soort doeleinde:
"vroeger" werdt er in de rallysport een dubbele gaskabel gemonteerd, hiermee bedoel ik een gaskabel op je kleine gasklep en een gaskabel op de grote gasklep, gevolg hiervan is dat je respons gigantisch omhoog gaat omdat je gelijk de grote klep opengooit. misschien wat voor jou, ik heb jaren terug dit gefabrceerd van een scootergaskabel ( die wordt namenlijk gesplits van 1 gaskabel naar 2, oliepomp en carburateur ) dus het is low budget een redelijke verbetering. als het mag volgens het regelement dan...


idd een goed idee..

had je dan ook dat verbindings stangetje tussen de grote en de kleine weg?
ik moet zeggen dat ik bijna in alle bochten het gaspendaal zo heb dat ik met het gas de auto nog extra kan sturen ( dus of gas neutraal of iets gas bij of iets gas los ), als hij dan directer en sneller reageerd zou dat idd schelen.
Reply With Quote