![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
09-11-2008, 10:31
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Sep 2008
Posts: 22
|
|
Ja daar zat ik ook aan te denken om dit allemal te doen; d.w.z. tuurlijk het gaat me lukken de originele as weer op maat te krijgen, maar je moet niet vergeten dat ik daar nu geen tijd voor heb en mij niet kan veroorloven dat de auto 2 dagen stilstaat. Ik moet fulltime werken en moet dit alles bij mijn ouders 70km verderop sleutelen.
Dus ik moet in 1 weekend dit kunnen fixen; en niet dat zondag avond mijn halve achterkant uit elkaar ligt en ik de nieuwe schijven niet kan bevestigigen omdat 1 bout nog vast zit/rot is/afgebroken is.
Dus ik wil een nieuwe asinstalleren (met voorbereide remzadels, remschijf, lagertjes & rubbers) die eronder steken en dan op mijn dode gemak de originele as zodanig bewerken dat die bouten eruit komen en ik nieuwe vast kan zetten. Eventueel kan ik deze dan ook weer terug zetten onder mijn auto als de nieuwe as niet aan mijn wensen voldoet (meer roest/toch oude rubbers).
Kan ik de achteras van een corrado/cabrio ook gebruiken; vanaf astap heb ik niets aan omdat ik die er pas af kan halen als mijn schijf eraf (dan zou het probleem opgelost zijn ![Wink](http://volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif) )= remzadel eraf = vastgeroest
|