07-11-2008, 22:59
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Type 17
Zo'n oude Golf 1, zeker 'n exemplaar uit de tijd van de kleine achterlichten, zou je idd eigenlijk helemaal origineel moeten laten, maargoed, 't is jou auto, pleur die 16V erin ('n originele JB is weer gauw terug gemonteerd als 't weer eens origineel zou moeten), maar S.V.P. geen Corrado dash i.p.v. dat aparte originele "Tittentacho" dash...
En in een andere kleur, zwart i.p.v. de originele kleur, dat roodmetallic dus, zou ik me nog 'ns goed overleggen als ik jou was, want in die kleur zie men ze niet vaak.
Doe geen dingen waar je naderhand (na 'n x-aantal jaren) evt. spijt van zou kunnen gaan krijgen.
|
ik heb de golf een tijd terug een poos te koop gehad en toen wou ik een versteutelde weer kopen, maar niemand wou hem kopen. dus heb ik hem zelf maar uitelkaar getrokken, en maak ik hem naar mijn eigen smaak.
kleur wat erop zat was ook geen orginele kleur meer, was overgespoten geweest,er is veel aan gelast/geprust, dat wil ik allemaal weer strak hebben.
heeft iemand nog mooie fototjes van een rood metallic golf1 ?? over de kleur zit ik zelf ook nog te twijfelen over de kleur.
|