View Single Post
  #81  
Old 05-11-2008, 23:51
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
Send a message via MSN to vwmk2driver
Default

Quote:
Originally Posted by cork81
Gaaf project !!! Heb zelf ook een Golf MK2 16V staan voor circuitwerk en het is echt geweldig leuk om te doen. Op dit moment moet ik hem alleen duwen omdat één van de drijfstangen bij zo'n 6000 toeren dacht dat ie in een boxermotor zat. Resultaat is een gat in het blok.

Het binnenste achterwieltje optillen is een bekend probleem bij dit soort Golfjes, (doen ze op het circuit ook) maar iig. wel een teken dat je flink grip hebt !

Mocht je ooit zin hebben om op een circuit als zandvoort, zolder of spa francorchamps je rondjes te draaien dan moet je eff kijken op www.circuitdag.nl of www.skylimitevents.be. Prijzen vallen erg mee tenminste dat vind ik.

Oh en over de plaatsing van je gordels..... Zonder rolkooi zijn dat soort gordels eigenlijk zoiezo nogal link. Het grootste probleem is namelijk dat als je op je dak gaat je niet weg kan duiken terwijl het dak wel naar beneden komt. Bij races is deze combinatie van wel harnasgordels en geen kooi gewoon verboden.

Denk trouwens niet dat die harnasgordels helemaal verkeerd gemonteerd zitten. Ik heb een harnasgordel met oprolautomaat achterin en die moet je zo monteren.

Succes ermee..


er valt overal wat van te zeggen,dat is het probleem wanneer je zelf iets verzint/maakt wat niet origineel is.

ik rijd nu nog in de standaard klasse maar ik vermoed dat dat volgend jaar wel anders gaat worden,er zitten een hoop beperkingen in deze klasse waardoor het snel zo is dat de coureur harder wil maar de auto niet harder kan door de beperkingen, het hoort eigenlijk net andersom te zijn dat de auto harder kan dan dat de coureur fusiek aan kan.

op zantvoort wil ik sowieso gaan rijden,en op spa lijkt me ook wel en keer gaaf, ik ga is op de links kijken.


ik had voor de eerste race mijn drijfstang lagers al vervangen,had alleen de hulp as lagers niet vervangen wist niet dat dat een zwak punt was van de 16v,na 4 maanden sleutelen en een 2 uurtje stationair gelopen te hebben begon hij te lekken langs de keering van de hulp as, achteraf bleek dus dat de keering niet alleen al stok oud was.
maar dat ook de lagers er uit lagen.
Reply With Quote