View Single Post
Old 04-11-2008, 00:01
Golf_84er's Avatar
Golf_84er Golf_84er is offline
VW Addict

Default Mijn witte Golf 2 uit '84

Beste Volkswagen liefhebbers,

Het werd wel eens tijd om mijn aanwinst voor te stellen. Ik heb hem gekocht van een kameraad. Hij moest naar het buitenland en ik was erg geïnteresseerd en heb hem uiteindelijk gekocht.
Het is een orginele Nederlander uit 1984 met een 1.6 4-bak blokje. Toen Misha hem kocht zag hij er als volgt uit:

Vervolgens heeft Misha er een paar mooie 14 inch Schmidt TH-lines aangeschaft samen met een V-max schroefset. Er is ook nog een ander interieur ingezet. Al een totaal ander beeld en zo heb ik hem dan ook gekocht.

Inmiddels ben ik nog wat meetings afgegaan en heb nog wat aanpassingen gedaan, heb hem achter en voor verder verlaagd, kassen omgeklopt en voor ligt nu 195/40/14 in plaats van 195/45..
Verder heb ik nog genoeg plannen, ben nu bezig met mijn winterwielen die er waarschijnlijk zaterdag eronder komen. 15 inch Speedlines heb ik hoogglans zwart laten coaten en het schaaltje wit..foto's zullen snel volgen als mijn bandjes binnen zijn. Moet alleen nog spoorverbreders hebben achter..iemand nog iets in de aanbieding?
Vooruitzichten zijn, helemaal overspuiten, nieuwe rubbers en ruiten en nog wat details en verder zie ik het wel. Hier nog enkele foto's!

Reply With Quote