Thread: ScareMercy
View Single Post
Old 03-11-2008, 23:28
ScareMercy ScareMercy is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to ScareMercy
Default ScareMercy

Hallo,

Na bijna anderhalf jaar lid te zijn en daarvoor iets meer dan 2 jaar lang rond te neuzen op dit forum zal ik me ook maar eens fatsoenlijk voorstellen

Mijn naam is Maikel a.k.a ScareMercy
Ben 19 jaar, geboren in Oss.
Mijn eerste tot en met mijn 9e levensjaar gespendeerd in Megen en daarna verhuist naar het altijd mooie Siebengewald waar ik nu nog steeds woon.

Ben in het bezit van een Golf C mk1 1.5 JB automaat uit 1981 met op het moment 67.000km op de teller welke ik heb gekocht van de eerste eigenaar uit 1921. En een Golf mk1 Cabrio GTD (ori GTI) uit 1984.

Plannen met de golf zijn voorlopig zoveel mogelijk origineel houden op schroefset en verbreed staal na

De cabrio word zsm (lees: zodra de ruimte en de huidige golf het toelaten ) aangepakt en opnieuw opgebouwd.

omdat de eerste reactie anders verdomd veel lijkt op: "foto's?". Hierbij dan een paar inmiddels verouderde foto's.

Hier nog met een kapotte onderlip en zonder kenteken, ondertussen zitten die er beide nieuw op en ligt de auto nog iets lager

Het verbreede staal dat nog netjes gemaakt word, 14" et36 8,5j achter en 8j voor:

Cabrio bij aanschaf:

De bieber cabrio 1.6D en de scirocco die bij ons op de plaats staan met de eigenaar erbij De man die mij al vroeg het VW virus heeft aangepraat en een handig klusmaatje is; namelijk mijn opa die onder hetzelfde huisnummer woont en hier probeert om de grill te verwijderen :

De scirocco, compleet opnieuw opgebouwd en opnieuw gespoten. Alleen nog de laatste puntjes op de i zetten, interieur er in, logo terugzetten. En poetsen kan ook geen kwaad

Tevens staan er nog een T4, Fiat 500, Mercedes 280SE (W116), en nog 3 andere Mercedessen bij ons op de plaats. Waarvan ik als het weer het even toelaat ook een picture van zal posten.
Reply With Quote