03-11-2008, 07:58
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Na een goeie tip zaterdag ff Ate rempasta wezen halen.
Ff rubbers en slangen weer uit hoofdrem cilinder gehaald en alles netjes met pasta ingesmeerd. Toen zag ik alleen der er in 1 van de rubbers een scheurtje zat, zomaar een heel kleintje, maar nadat ik alles weer gemonteerd had bleek toch die ene met het scheurtje te lekken, andere was gelukkig droog!!!
Daarna alle spatborden definitief gemonteerd met biezen ertussen, biezen moeten nog wel ff wat "vormen" om de vorm van de verpakking weg te werken, dus ik moet ze nog een keer helemaal netjes ertussen zetten.
Toen verder met de bedrading, allereerst met de koplampen.
Daar moet ik dnek ik alleen ff draden erbij trekken voor de stadsverlichting, aangezien die wel in mijn eerste body zaten maar met de komst van de 2de body en kabelboom zijn hier nu geen draden meer voor. Daarna verder in de motor ruimte, helaas ontdekte ik daar dat ik de dynamo een kwart slag verkeerd had gemonteerd, en dan past de bedrading nie meer......
Voordat die dan weer goed zat en de bedrading was aangesloten was de dag weer voorbij.
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
|
|