View Single Post
  #49  
Old 03-11-2008, 00:04
Hight's Avatar
Hight Hight is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,356
Default

Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
vlink bezig geweest,
of het project is al langer gaande, of je hebt in 3 dagen de hele motor omgebouwd.

overigens, ik geloof dat het keuren van een golf 2 vr6 niet zo makkelijk gaat als een type goedkeuring van een auto welke ooit standaard is geleverd met een vr6 motor, kortom een hoop werk.

is het dan niet makkelijker,goedkoper om gewoon het schutbordje over te zetten? het mag natuurlijk niet maar als je het netjes doet is het net als origineel, of zeg ik nu weer rare dingen

hij zit vast met een 25 of 30 puntlasjes, als je deze los boord en weer vast last, dan de naden weer netjes in de kit strijken,spuiten en in de spatborden body schutz van vw er overheen, en niemand die het ziet.


en dan volgens je kenteken papieren rondrijden in een corrado van '92?

hmmz dat lijkt me niet handig nee. Kenteken keuren kost paar 100eu en als alles goed gaat dan heb je vr6 op kenteken.

Het ombouwen is niet zo heel veel werk als je een extra set rechtse handen heb. (allart-ghetta, die er toevallig nog veel meer kaas van heb gegeten dan ik).

project was al langer gaande, alleen de vorige caros was echt ten dode opgeschreven. dus andere gezocht en toen alles ombouwen. 3dagen is wel erg kort. alles bij elkaar een weekie denk.

mvg Mike
__________________
1984 VW Golf mk1 GTI Pirelli Schrick turbo

2000 Seat Arosa 1.4MPI
Reply With Quote