Heb de Haynes er even bij gepakt;
Daar wordt de hele motor/koeler losgehaald.
Stapjes;
Haal stekker los (aan de weerstand zijde)
Haal de warm/koud trekduw kabel los (aan de andere zijde van de behuizing)
Schroef de koelslangen los (nu komt er koelwater uit lopen!, eerst koelwater aftappen dus!)
Haal de 2 clipjes los van de behuizing (boven op de motorbehuizing tussen parafan en motorbehuizing)
De warmtewisselaar en motor zijn 2 losse delen, maar de warmtewisselaar zit IN de motorbehuizing geschoven.
Als je aan de kant van de warm/koud bediening de 2 schroefjes los draait kan je de warmtewisselaar als een cassette uit de behuizing van de motor trekken. Ik weet alleen niet of daar genoeg ruimte voor is onder de kap.
Conclusie;
volg de vraagbaak en haal de koelslangen maar los. Werkt veel makkelijker, en vervang je het koelwater ook voor fris spul