View Single Post
Old 29-07-2004, 11:54
OakgreenVR6's Avatar
OakgreenVR6 OakgreenVR6 is offline
Married to PC

Send a message via ICQ to OakgreenVR6 Send a message via MSN to OakgreenVR6
Cool Mijn 90'er Golf VR6 project [Nu met foto's]

Gisteravond was het eindelijk zover, mijn Golfje werd opgehaald door de spuiter. Na anderhalf jaar met schade (voorscherm+deur rechts), bedankje aan diegene die GEEN briefje heeft achtergelaten, rondgereden te hebben had ik nu de financien bij elkaar gespaard om de auto eens lekker aan te kunnen pakken.
Allereerst een setje G60-voorschermen en Audi 80 deuren aangeschaft via een vriend van Mel en een set mkII-deuren via Stijn, bedankt jongens! Deze vervolgens overgevlogen naar Hoogeveen alwaar de mkII-deuren voorzien werden van de Audi-grepen, en de voorschermen dichtgemaakte antennegat en knipperlichtgaten kregen. Het resultaat was verbluffend, hulde aan Bert!

Vervolgens een aantal autospuiterijen afgeweest om uiteindelijk te belanden bij een spuiterij vlakbij mijn stalling. Deze spuiter doet alleen hobbyauto's en het is te zien dat hij echt van z'n werk houdt, getuige de vele projecten uit het verleden en het aantal opmerkelijke voertuigen in zijn werkplaats. Na een en ander besproken te hebben, is er een datum geprikt om mijn auto op te komen halen. En dat was dus gisteravond!
Hier voorafgaand ben ik 2 dagen bezig geweest om de auto helemaal te strippen en schoon te maken, zodat de spuiterij hier geen omkijken meer naar zou hebben.

Nu ben ik de auto 3 a 4 weken kwijt en daarna zal deze bij mij weer afgeleverd worden om vervolgens weer opgebouwd te worden.

De auto zal met een aantal verse goodies opgebouwd worden:
Rallyefront (E-bay) met logo,
G60 spatbordverbreders achter (eindelijk, heb ze al 3 jaar op de plank liggen),
nieuwe (plak)logo's achter,
nieuwe originele GTI/G60-voorbumper,
Hartmann uitlaatsysteem 'vanaf de kat',
Porsche naafkapjes met 'full-color' logo's (had nog gewoon grijze), en
zwart vollederen Corrado interieur.

Helaas heb ik nog geen digitale foto's, aangezien de software van de scanner niet echt meer mee wil werken , maar de foto's houden jullie tegoed! Tevens gaat de spuiter een CD-Rom voor me fikken met daarop alle foto's van mijn auto gedurende het hele proces in de spuiterij van begin tot eind.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een set gele mistlampen voor mijn auto (zie ook bij de gezochte onderdelen advertenties)!

Updates will follow...