View Single Post
  #12  
Old 21-10-2008, 19:41
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

Ik ben vanmiddag rustig aan gestart met het verwisselen van mijn 084 voor een 085 8N bak.

het gaat allemaal goed, totzover.

-accu afgekoppelt.
-aandrijfassen zijn los.
-3 bakbouten los.
-bedrading bak los.

1.aandrijfassen zijn los.
hiertussen zat een aardige hoeveelheid olie.
met loshalen is dat natuurlijk weggelopen.
maar hoe zit dit met deze olie? hoe komt het erin, wat smeert het?

2. baksteun radiator zijde.
als ik deze los haal dan flikkert het hele zooitje op straat.
wat is wijsheid,

balk over de motor spannen, en daaraan de motor aan een spanband hangen?
zodat deze als steun fungeerd?

3. met hoeveel bouten zit de bak vast aan de motor?
ik zie er 4. waarvan 1 goed verstopt zit achter een koelslang:


het gaat om de bakbout onder het zwarte stuk.
hoe krijg ik deze los, zonder het dat het koelsysteem leegmoet, (meer werk)
of past een platte ringsleutel?

4. de startmotor.
waar zit deze verstopt, en wat moet ik ermee doen?

5. onder op de bak zitten 2 stekkers, een rode en blauwe.
waar dienen deze voor?

6. hoe controleer ik het oliepeil van de bak. en welke olie gaat hierin?

7. meer tips?

Het zijn veel vragen! maar beter te veel dan te weinig
Reply With Quote