27-07-2004, 23:38
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Waldorf
en dan nog een paar vraagjes:
Hoe denk je door de wegenverkeerswetgeving te komen? De nu leverbare van +/- 1500 hebben wel een ABE en typegoedkeur. Ga jij dat ook aanvragen?
Enig idee hoe het komt dat je buiten de Continental van en paar decennia geleden, geen andere voertuigen op de nederlandse wegen ziet met suicide doors? Wellicht omdat het hier niet toegestaan is?
Allerbelangrijkste is dat ik in Oostenrijk geprobeerd heb om langs zo'n gevleugelde deur in te stappen. Doordat de deur eerst naar buiten klapt, en dan een stukje omhoog heb je bar weinig ruimte om in te stappen. De bestaande deuren zijn er niet voor gemaakt. Het is niet te vergelijken met de opening van een lambo.Kijk maar naar de foto's onder worthersee, en let op de deuropening.
Leuk voor in de parking; deur tegen het dak! Help, ik kan niet uitstappen.
|
Deze Laatste zin !i!
Die vraag heb ik dus op golfc@brio.com regelmatig gesteld, dit topic is daar ook al een paar X naar voren is gekomen !i!
Meeste garages zijn 1,90m hoog, ik heb foto´s gezien met deze deuren die al echt boven de persoon die ernaast staat uitsteken.
Ik ga het bij mijn Cabbie niet doen, maar bij een Cabbie kun je de ruiten van het portier nog naar beneden draaien. Dus zou deze auto, met de gevleugelde deur ideaal zijn voor een garage.
Grtzzz
|