Quote:
Originally Posted by gtipower
ik dacht dat je mijn berichten niet meer zou lezen en als je denkt dan je het beter kan be my gast
|
Bij deze reageer ik op jou, de andere posting was een antwoord op een ANDER !! Lezen is ook niet je sterkste punt he
Ik ga geen scharnieren zitten aanbieden waarvan ik weet dat ik ze niet kan maken, das nou het verschil met jou..
Even nog wat opmerkingen zo over je projectje he: Denk je dat die *dure* scharnieren uitgevoerd worden zonder lagers en zonder smering ?? Kijk eens goed naar die tekening die hier staat....en verbaas je wat je ziet
Bovendien is zoiets geen natte vinger werk, het moet ten eerste goed werken, zodat de deur nog op een fatsoenlijke manier sluit en ten tweede, en das eigenlijk nog veel belangrijker: het moet veilig zijn, zodat je niet de kans loopt dat het geheel er tijdens het rijden uitdonderd..
Die dingen zijn ook niet van pisbakken staal gemaakt dus ik vraag me af hoe je ze wil gaan produceren, dat soort zaken word vaak op Cnc banken gemaakt en niet zo maar in een schuurtje achteraf in elkaar gebakken..
Kortom ik denk dat je gebakken lucht wil verkopen
![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif)