View Single Post
Old 19-10-2008, 10:46
Dasher's Avatar
Dasher Dasher is offline
Volksforum Aandeelhouder

Default Golf GL 1.6 benzine met 5 bak bouwjaar 1985

Ivm uitbreiding van het gezin en de wat meer hobbywerk. Nu definitief de GL de deur uit.

Gaat om een Golf II 1.6GL van 1985. Km stand is 226***km en recent is blok gewisseld voor 1 met een stuk midner km.

Is helemaal standaard, niet verlaagd of geverfd. Heeft klein plekje rechtsvoor op het spatboor van 10cm bij 10cm wat in de primer staat.

Er komen nog andere, mooiere bumpers op met chromen biezen omdat er nu achter een deukje in de bumper zit. Rechterspiegel zit er nieuw op en achterklepveren zijn ook nieuw.

Is op dit moment geschorst en droog gestald maar voor apk hoeft er niks aan gebeuren.

Oude foto's zet ik nu even bij, morgen heb ik de auto thuis en zal ik even partij nw foto's maken.

Vraagprijs € 800,- maar ruilen met bijbetaling van mijn kant of inruil op een Passat 35i heeft de voorkeur. Bij de Golf zitten ook nog paar sets achterlichten in verschillende kleuren en embleenloze grille.

Station of sedan is niet belangrijk en de kleur van de passat ook niet. Als het maar een benzine is en geen lpg of diesel.