View Single Post
Old 18-10-2008, 23:44
peter9000g peter9000g is offline
Forum Newbee

Default geen dimlichten meer door pinkerhendel?

na te zijn gestolen en nu ooo zo gelukkig teruggevonden door politie zit ik met wat schade rondom mijn stuur :
de dimlichten doen het niet meer. de claxon ook niet. de pinkerhendel en 4-pinkers-knop zijn verdwenen en het stuur zit compleet los (moer verdwenen).

1. is het mogelijk dat ik geen dimlichten meer heb net omdat de pinkerhendel er niet meer op zit?
groen lampje brandt nu continu. lampen en zekeringen zijn getest (maar wel niet die grotere vierkante dingen (relais?) .. zou niet weten hoe die te testen..)

2. de kerels hebben -vraag mij niet waarom...- bovenkant stuur volledig zitten opensnijden. misschien voor de airbag dacht ik later.. een airbag yea right ...golf 2 CL uit 1991.. of kan iemand me zeggen wat er daar misschien te vinden is ...? het enigste wat ik nu heb is een gapende leegte in het stuur, de claxonkap en 2 losse draadjes. de draadjes zijn bruin en zwart. ik vermoed dat zwart + is en dat ik die moet aansluiten op claxonkap. voor bruin echter zie ik geen enkele aansluitmogelijkheid...?

3. wanneer het best lijkt dat ik een nieuw stuur koop, wat betekent dan -waarvan sommigen spreken- een dikke naaf? Hoe weet ik welke naaf ik heb?

... alvast steek ik er nu elk avond een pedaalslot op...

mvg
Reply With Quote