View Single Post
Old 14-10-2008, 21:03
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by mischatdi
ebay en beschermd? laat me niet lachen... ze verneuken je waar je bijstaat en wat is het resultaat? een aantekening bij je naam na een paar positieve reacties en ze zijn weer weg! das mijn ervaring met ebay, en ik ben niet de enige vele bekenden en kameraden van mij kunnen dit beamen

voorbeeld zoals hier genoemd word omtrent die logo..staat hij is origineel en je koopt hem en tis een plasticplaatje met een sticker?... je schakelt ebay in en wat doen die?? die sturen de verkoper een mailtje....foei u moet dit en dat....

verkoper denkt dikke vinger....en jij denkt wel gl.....g%&$#@ en hij krijgt een aantekening en thats that...dat is e-bay en bescherming amehoela

een kameraad kocht een amerikaanse voorbumper van een golf3 wat kreeg hij ...een gepolyesterde bumper.... en wat was het resultaat....geld weg en hij een waardeloos stuk plastic...

En dan ga je naar je advocaat (zoals ze in duitsland vrij snel doen)
samen met een kopie van de ebay advertentie waar in staat dat ie origineel zou zijn en dan krijg je gewoon je centen terug en desbetreffende word als gebruiker verwijderd van ebay! en is zn 100 pos. bewertungen kwijt.

Ebay heeft veel zaken zeker wel goed geregeld het is alleen vaak dat wij als gebruiker deze diensten niet altijd volledig gebruiken!