14-10-2008, 19:50
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Quote:
Originally Posted by mischatdi
ik vind dan echt dat een koper/eigenaar gewoon een certificaat bij de auto moet krijgen, dan praat je over uniek! en LIMITED!
|
En dan gaat die Polo eigenaar naar de dealer met z'n certificaat...
"hoi chef, m'n bumper is gejat, kan ik 'n nieuwe hebben?"
Twee uur later staat ie voor aankoopbedrag maal twee op Marktplaats, naast een stapel Limited Logo's die de eigenaar van één Limited afgelopen vrijdag gekocht heeft met zijn ene certificaat, omdat ook zijn logo telkens maar weer "gejat" werd.
Hoe controleer jij als dealer zijnde dat die logo's inderdaad gejat worden? Of dat de eigenaar ze echt verloren is bij het boodschappen doen?
De Enzo was zo exclusief dat je twee Ferrari's moest hebben eer je er eentje mocht kopen. Nu kun je ze bij de plaatselijke Aldi vinden.
Je houdt iets alleen exclusief als je er een beperkte oplage van maakt... zoals met de 16v G60 Limited dus gebeurd is. 71 Stuks om precies te zijn.
Wat 'n gedoe over 'n plaatje zeg...
Je weet dat je 't niet MOET kopen hè.
|