Quote:
Originally Posted by ingmar
Hoi menno,
Dit hoort zo want als je ontsteking gaat draaien springt ook je brandstof pomp aan. Dit is dus het probleem niet. Ik weet voor ongeveer 99% dat je ergens valse lucht hebt want dit hadden wij ook. Slangetje niet aangesloten of wat dan ook. Iemand starten en de ander zoeken naar ontsnappende lucht.
Succes
|
Had geen last van valse lucht, maar wel van de luchtweger.
De plaat waar de spinnekop op zit was waarschijnlijk naar de kl*te.
Plaat van mijn ouwe spinnekop eronder en bleef gelijk lopen...,, we kwamen er eigenlijk bij toeval achter..
Maar natuurlijk hartelijk dank voor je reactie
Heb ik gelijk een nieuwe vraag::
::Hij loopt vreselijk hoog stationair terwijl de stationair-schroef compleet naarbinnen staat.., (trekt geen valse lucht,en vacuumslangetjes zitten prima)
Mijn ontsteking moet ik volledig op zijn vroegst zetten anders stottert hij bij het reageren op het gas pedaal(komt dan dus gewoon niet lkkr weg, al stotterend en ploffend)
Heb gehoord dat er een paar sensoren in het systeem zitten die voor een beroerd stationair toerental kunnen zoregen? welke zijn dit?
Heeft een pingelsensor hier invloed op of de hall-gever?
Heb een hoop vraagtekens????
Wie kan mij goed helpen?
Alvast bedankt