View Single Post
Old 29-09-2008, 21:56
jetta1600gti's Avatar
jetta1600gti jetta1600gti is offline
Forum Regular

Cool mijn golf 2 16v rieger project en de nieuwe daily

omdat pas geleden mijn kenteken ingenomen is zijn we nu bezig om alles apk waardig te krijgen het is toch meer werk als ik in eerste instantie gedacht had dus ben ik vandaag samen met remcotje hier van het forum om een nieuwe daily gegaan. want fietsen begon me aardig mn strot uit te komen en elke keer een auto van iemand lenen is soms lastig en soms werd dat helemaal nix. het was echt een hele wereldreis maar we zijn niet voor niets gegaan. ik kom zelf uit sommelsdijk (zuid holland) en de auto stond in groningen . maar goed dit ter zijde. ben er nu wel achter waarom ik eigenlijk nooit met het openbaar vervoer ga want wat een gedoe is dat zeg.

we moesten eerst met de bus naar rotterdam zuidplein.
toen met de metro naar rotterdam cs
en toen nog eens met de trein naar groningen waarbij we ook nog over moesten stappen. maar goed we hebben het gehaald en we zijn niet voor niets geweest.

want ik ben nu de trotse eigenaar van een blauwe golf 2 1.6 5deurs uit 1988
met als optie een trekhaak type tour?

deze gaan we nix aan doen en echt alleen maar in rijden.
dit omdat ik pas van fabbi hier van het forum een rieger gto set heb overgenomen. en deze zal op mijn 16v komen.
wel nadat ik eerst mn kenteken heb terug gehaald bij de rdw dus het kan nog wel een paar weekjes gaan duren maar dat maakt nu gelukkig niets meer uit.

verder moeten we ook nog de bbs'en rf die ik pas gehaald heb weer restoreren
en nog sparen voor nieuwe voorranden van minimaal 2j en misschien wel 2,5 of 3j. en niet de banden vergeten van 300/50/15 achter die ze ook niet zullen weggeven.

maar ik zal morgen even foto's maken van de nieuwe daily
en van de vorderingen tot zover en de spullen die we tot nu toe al verzameld hebben.
Reply With Quote