Wel leuk om te zien dat ik al een jaar of twee word aangevallen voor mijn commentaar op prijzen, en de laatste tijd schijnt heel het forum die kant op te gaan.
Jullie zijn het zelf schuld door al die achterlijken te geven wat ze willen, en ook nog vrolijk mee te doen. Heb hier meer dan eens velgen voorbij zien komen die voor meer weg moesten (en ook weg gingen) dan ik voor al mijn auto's tezamen heb betaald.
En als ik zie wat hier op 't forum soms voor de kleinste scheet gevraagd wordt, vraag ik me af of het wel terecht is hier op de prijs van een Jetta van de andere kant van de oceaan te mopperen.
En ook hier wordt alles net iets meer bijzonder gemaakt dan 't is, en de koper die zo gek is jouw prijs te betalen maakt het ook weer net iets duurd... eh... specialer. Hij heeft het immers van jou geleerd.
Maar goed, vraag en aanbod, de euro, bla bla.
We maken alles zelf veel te duur en mekkeren er achteraf samen allemaal over als we het zelf moeten betalen. Kan me nog voor de geest halen dat ik die "zeldzame" dingen uit de VS haalde en ze hier verkocht voor amper de helft van de gangbare prijzen hier. En nog werd er afgeingeld. Maakte ik de zooi opeens allemaal duurder werd de prijs betaald die ik er voor vroeg.
Hoe duurder de prijs van iets, hoe meer het product die achterlijke prijs waard lijkt te zijn.
Bijna 4.000 Euro voor een Jetta... dat zijn bijna 10.000 oude Guldens!