Zo,
Vandaag eens lekker bezig geweest. Ik heb de waterpomp vervangen, bleek er ook nog een koelslang lek te zijn
Die had ik nog liggen dus koelsysteem lijkt nu in orde. Olie met filter ook vervangen. Nieuwe K&N en LMM erin gezet en stukje gereden, reed hokkend en stotend. Na eventjes zoeken bleek dat er een bougiekabel niet goed op zat dus dit ff gefixed.
Motor loopt nu netjes rond zonder hokken/stoten/lekken. Ik moet alleen nog de O ringen van de warmtewisselaar vervangen want die lekken olie.
Ik heb nieuwe (orginele) knipperlichten en reflectoren besteld voor de bumper ipv lekkende heldere exemplaren en morgen ga ik 4 banden bestellen. Schijven voor zijn krom, trillen heel erg dus daar komen andere op die ik nog heb liggen.
Hopelijk komt eind deze week de nieuwe schokdemperset binnen want wat er nu op zit is gewoon gevaarlijk, auto stuiterd heel erg.
Stekkers van de koplampen zoals ze nu zitten pasten niet (rechthoekig ipv rond) dus hebben ze de stekkers er los ingestopt en de boel afgekit
Ik ga morgen nieuwe stekkers bestellen en dan de koplampen vervangen voor andere die wel heel zijn. Komen weer heldere in omdat ik deze nog heb liggen.
De uitlaat is ook een verhaal, bij de katalysator zit het al los, en de vlammendover hebben ze vastgelast aan een stuk RVS die de middendemper vervangt, en dit weer aan de einddemper gebakken. Ik moet nog even bedenken wat ik hiermee wil doen.
Thats it voor ff.
Ciao