15-09-2008, 22:19
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Nou weet ik niet zo heel van van de Ke-Jetronic af.....maar de warmdraairegelaar die bij dit soort injectie systemen zit regelt een klein drukverschil boven en onder de regelplunjer in de spinnekop....hij laat bij koude motor de druk aan een kant van de plunjer iets zakken, waardoor de regelplunjer de brandstof sleuven iets verder opent en er iets meer brandstof word toegevoerd aan de motor...bij warme motor stuurt ie dicht en verdwijnt het druk verschil ....
De brandtsof druk word geregeld middels een veerbelaste klep voor op de spinnekop, en is af te stellen
De lucht weger hoort vrij soepel te gaan, want door de hefboom werking word de kracht die uiteindelijk de regelplujer bediend versterkt....
Als je de luchtweger zwaar gaat, gaat de regelplunjer veel te zwaar, of hij gaat te zwaar op het scharnierpunt ...te zwaar om door de lucht stroom bediend te worden
|