Thread: Golf II Syncro
View Single Post
Old 10-09-2008, 18:59
Jurre Jurre is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Arne
Mooi spul hoor. Hoe wil je de deuren aan gaan pakken om er flink wat laag uit te krijgen?

Ik heb bij mijn polotje deurpanelen gemaakt, en de binnenkant van de deur gedempt met dempingsmatjes (leek op dynamat, maar dan de goedkope uitvoering zonder logotje) dit heb ik tegen de binnenkant van het buitenscherm geplakt, 1 laag dik. Daarna heb ik op het staal van de deur een plaatje mdf 12mm dik geschroefd met een gat erin voor mijn speaker. Daarna heb ik dat staal helemaal luchtdicht geplakt met dempingsmat. Mijn deurpanelen vielen daar zegmaar weer overheen. Eigenlijk geprobeert zoals het orgineel zit zegmaar, alleen dan met wat meer dempingsmat en ipv het plastic deurpaneelbeschermspul wat tegen de deur zit, dempingsmat.

De polodeur lijkt erg veel op de golf deur, en bij de polo kwam er zo veel laag uit dat ik bijna geen woofer meer nodig had. Ik ben nu bezig met hetzelfde princiepe, alleen dan nog mooier Bovendien staan de 16cm HD CDT-speakers bekend om hun goede laagweergave. Ik kan wel een paar fototjes maken van hoe het word, dan plaats ik die wel in het ICE gedeelte.

Groetjes.
Reply With Quote