View Single Post
Old 01-09-2008, 15:07
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

En ze start...

Vandaag wilde ik de voiture even poetsen, en vond dat ze er wel erg triest bij stond op die anderhalf bar in de bandjes. Oplossing was dus even de hulp van een huisgenoot in te roepen en de Golf naar de pomp om de hoek te slepen.

Lucht zat er in en zegt hij "zal ik 'ns proberen of ie start op de sleep?" Nja, niks te verliezen dus ik stem in maar zeg hem al niet al te veel hoop te maken.
Honderd meter verderop, een hort aan de kabal, duimpje omhoog uit de ruit van de Golf, en de auto loopt met de eerste poging.

Omdat ze geschorst is toch maar even gewoon stationair achter de Passat aan naar huis gesleept, en ze bleef lopen. Eerst tikte de motor ietsje, maar na 'n 15-20 minuten liep alles weer als 'n zonnetje.

Ik snap er langzaamaan niks meer van. Vannacht nog maar eens naar de pomp om te tanken, eens kijken of we 't redden.

We houden u op de heugte!

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
huh...geen velgen?

Nope. Niks meer van gehoord...

Quote:
Originally Posted by klenne
raakt gij u wielkassen vooraan niet als ge draait ??

want ik had da ook zo laag en ik raakte mijn wielkasse

Ik raak helemaal niks. Kan zo ver indraaien als ik wil, en niks schraapt (behalve de lip op 't asfalt ).
Het kan ook aan de afmetingen van de velgen en banden liggen he.
Ik rij met 7x15" velgen en 185/45 bandjes. De ET-waarde weet ik zo 1-2-3 even niet.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote