Thread: Water in Golf 3
View Single Post
Old 31-08-2008, 12:06
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Exclamation Water in Golf 3

Een tijdje geleden zag ik dat de bestuurdersstoel van mijn Golf 3 nadat de auto een nacht in de regen had gestaan vochtig was.

Omdat deze auto een schuifdak heeft heb ik meteen de waterafvoer links voorin in het schuifdak met een stroomkabel proberen vrij te maken, ging niet helemaal, want stroomkabel was eigenlijk wat te dik.

Maarrr...een beetje resultaat had het schijnbaar wel, want de stoel voelde niet meer vochtig aan als de auto in de regen had gestaan.

Nu zag ik een paar dagen geleden dat de vloer bij de bestuurdersstoel vochtig was! Ik alvast de deurbekleding losgehaald, maar om het zekere voor het onzekere te nemen, heb ik met hulp van iemand de deur links + het schuifdak aan de linkerkant d.m.v. een hogedrukreiniger laten nat maken terwijl ik in de auto zat om te kijken waar het water binnenkwam, bij richten op het schuifdak zag ik ineens dat water links voorin onder het dash tevoorschijn kwam

Ik heb de onderste afdekking van het dash uitgebouwd en eens nagevoeld of de afvoerslang misschien los was gegaan van het stukje kunststof wat in de deuropening uitkomt, maar zoals ik dat kon voelen (naar binnen kijken gaat maar slecht onder de dash), was daar naar mijn gevoel alles i.o., wat nu?
that will be your pension ,or early retirement ...

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote