31-08-2008, 10:15
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Kijk je uit, dat je niet de lak eraf (lees: te veel) poetst?
Ik zag 'm gisteren nog staan bij Autosam; wat blinken die velgen toch, zeg!
Omlaag? Moet-ie nòg lager dan??
Nog wat vraagjes, naar aanleiding van vorige posts:
-hoe zit het met je 'nettere audio-inbouw'?
(kist en hoedenplank, waarvan de foto het trouwens niet doet , vond je tè... post #13)
-hoe is het afgelopen met je ratel; was het idd je differentieel?
(post #22)
-iemand zei 'Alleen nog een VR6-lip', maar die zit toch al standaard op een GTI; heb je hem juist bewust verwijderd om lager te kunnen oid?
(post #25)
-ik had ooit heldere achterlichten, maar dat 'witte' werd langzaam geel ; heb jij daar bij je heldere knippers e.d. geen last van?
|
Hey man ,
Ik wil hem nog wel wat lager hebben ja, wat nu nog niet gaat omdat het anders gaat aanlopen. voor 1/2 en achter 2/3 cm omlaag, dat is wat ik nog wil (dan komen de wielen nog wat beter tot hun recht imo )
De nettere audio inbouw heb ik voorlopig even geschrapt, ik zit er erg over te denken om voor mijn motorrijbewijs te gaan, en een motor aan te schaffen volgend jaar. Dat gaat niet samen met audio, maar dat begrijp je denk ik wel
Deze lip is standaard onder dit modeljaar van de GTI. Daar komt bij dat deze ook wat minder laag komt dan de vr6 versie, en ik deze ook mooier vind. Lekker laten zitten dus
Geratel is er nog steeds, enkel bijna niet meer hoor/merkbaar. Heb er door 2 mensen naar laten kijken, en die vertelden mij beide dat het verder geen schade gaat veroorzaken. Kosten om dit te maken lopen in de 4 cijfers, dus dat stel ik voorlopig even uit. Stiekum wil ik ooit eens een motorswap, met dat in het vooruitzicht kan ik het wel even uithouden met een klein rateltje
En ik heb totaal geen last van gele lampen, misschien had je net pech met een slechte kwaliteit plastic?
Groeten, Bas
|