Sorry................. heb ook wel eens een flyer onder een ruitenwisser gedaan.
( maar nog nooit een kapot gemaakt.)
Ik zal het nooit weer doen.
Persoonlijk vind ik flyers wel handig, staat toch ook wel vaak handige info op. Okee je hebt internet maar er zijn er toch zat mensen die als ik een flyer geef het wel leuk vind om ze te krijgen. En vaak kun je aan de flyer ook zien wat voor meeting het is/ wordt.
En tuurlijk als je zoals bv de MIVW of DUB en VW FANATICS als jaren goede meetings organiseert dan hoef je niet te flyeren want dan heb je al het voordeel dat iedereen weet wat voor meeting het is. Maar deze clubs hebben toen hun voor het eerst begonnen ook wel flyers uitgedeelt. En hebben dat nu niet meer nodig.
Denk dat het altijd wel zou blijven. En ik vind persoonlijk het ook wel mooi om te zien hoe clubs via de uitstraling van de flyer zich presenteren bij het volk.
En dat je er een hoop afval van krijgt dat valt best mee zorg gewoon dat je genoeg afval bakken hebt staan. Over het hele terrein en niet alleen bij het eten en drinken.
En het is net wat Emiel zegt niemand vind het goed.... en toch zitten er altijd zat onder de ruit....