30-08-2008, 07:39
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Nov 2004
Posts: 294
|
|
mijn mening is: als je hard wil gaan ( en geen kroeg-pk's) dan gaat alles kapot.
Hou je het een beetje rustig ( geen hele kleine poelies, geen 1,3 bar turbodruk) dan gaat het lang mee.
Ik dacht hetzelfde met mijn wagen. eerst g lader kapot.
Heb er daarna een M64 opgezet, maar dat vond ik zelf tegenvallen tov de glader.
Daarna een turbo gemonteerd maar daar krijgt de wagen gelijk zoveel pk winst mee dat de rest van de wagen het niet trok ( carterdruk,koppeling, bak ed).
Mijn advies: turbo erop en op 0,75 bar afstellen. Gaat ie net wat harder als de g lader en blijft de auto betrouwbaar!
Of je moet van sleutelen houden natuurlijk..
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen.
|