View Single Post
  #3  
Old 28-08-2008, 11:22
kvcuijck's Avatar
kvcuijck kvcuijck is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 181
Default

Als ik zo kijk naar de KKK14 turbo, dan zie ik volgens mij een "stalen" drukleiding tussen high-pressure side turbo en de wastegate. Wat is de netste manier om daar een dampfrad tussen te zetten? (Doorknippen/slijpen en er een slangetje tussenplaatsen lijkt me in eerste instantie niet echt een mooie oplossing.)

Dan nog meteen een vraagje over onderstaand plaatje:



Begrijp de werking van het tooltje wel, maar begrijp zo even niet waarom er 3 nippels opzitten. Of zit er één uitgang op die niet instelbaar is en dus de actuele turbodruk houdt voor bijv. een boost gauge?

Groet,

Koen
__________________
Current:
Volvo V70 2.5D (Audi AEL engine) 435.000km
Porsche 944 2.5 type II 1985 251.000km
Gone:
Golf II 1.6TD 44kw 315.000km
Reply With Quote