![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
28-08-2008, 11:22
|
![kvcuijck's Avatar](image.php?u=6448&dateline=1207474993) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2007
Posts: 181
|
|
Als ik zo kijk naar de KKK14 turbo, dan zie ik volgens mij een "stalen" drukleiding tussen high-pressure side turbo en de wastegate. Wat is de netste manier om daar een dampfrad tussen te zetten? (Doorknippen/slijpen en er een slangetje tussenplaatsen lijkt me in eerste instantie niet echt een mooie oplossing.)
Dan nog meteen een vraagje over onderstaand plaatje:
Begrijp de werking van het tooltje wel, maar begrijp zo even niet waarom er 3 nippels opzitten. Of zit er één uitgang op die niet instelbaar is en dus de actuele turbodruk houdt voor bijv. een boost gauge?
Groet,
Koen
__________________
Current:
Volvo V70 2.5D (Audi AEL engine) 435.000km
Porsche 944 2.5 type II 1985 251.000km
Gone:
Golf II 1.6TD 44kw 315.000km
|