Zo weer een update van de polo.
Allereerst heb ik wat pech gehad een tijdje terug.
Op de snelweg reed ik met een gangetje van 130 en kreeg een klapband achter. Uiteraard gebeurt dit niet in de buurt maar ik was in Gelderland (woon in Noor-Holland... :P)
Eenmaal thuis 2 nieuwe achterbandjes besteld en die erop gezet. Prima dacht ik. In diezelfde week krijg ik ook nog eens een kokende motor. Gelukkig wist iemand op een forum mij te vertellen dat het 100% aan de thermostaat lag, dus die heb ik vervangen en geen problemen meer gehad sindsdien.
En na het verlagen stond me stuur wat scheef. In het begin niet zo'n probleem, maar hij trilde ook onwijs boven de 110 km/u. Ik wist dat het aan de uitlijning lag dus ik liet een vriend van me de auto uitlijnen. Maar niet voor ik nieuwe bandjes had voorop want deze waren echt compleet weggesleten.
Ook voor het ik nu nieuwe Toyo Proxes 195/45R14 zitten. En nu hij uitgelijnd is rijdt het meteen een stuk lekkerder...
Ondertussen had ik ook al een middendemper vervanger gekocht, dus deze heeft die maat ook meteen gemonteerd.
Verder heb ik nog een 6n2 GTI lip gescored en meteen gemonteerd.
Via dit forum kwam ik ook nog een setje gloednieuwe heldere InPro koplampen tegen voor een leuke prijs, dus ook die meteen gekocht en van het weekend gemonteerd.
De tussenstand zover:
Uiteraard heb ik nog plannen zat
- nieuwe remschijven/blokken vervangen
- distributieriem/waterpomp vervangen
- H4 xenonlampen
- 6n2 achterlichten
- motorkap bra
- heldere knipperlichten (zijscherm)
- ruitenwisser achter verwijderen
- open luchtfilter
- wie weet wat nog meer.....
Kris.