Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Als ik het gezien had dan post ik hier geen topic maar hadden we het terplekke opgelost.
Ik weet uit ervaring dat er nooit wat gebeurt op Mania/vagfest ,zo af en toe een BBS dop weg maar geen kwade incidenten.
Deze mensen gingen zoals Twan al zei direkt in de aanval ,Ik zeg altijd maar blaffende honden bijten niet maar je zal niet de eerste zijn die neer wordt gestoken door een dronken idioot.
De hele houding en de manier hoe deze mensen zich gedroegen dit weekend zegt mij al genoeg,blijf lekker thuis en ga lekker knokken op een plein bij je in de buurt.
Ik ga Gunther geen schade claim aan zijn broek hangen hier kan hij ook niets aan doen.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Maar als deze mensen hier totaal niks mee te maken hebben ,laat ze dan maar reageren,dan praten we het wel uit via de PM.
|
Ik snap dat je (jullie) er goed van over de rooie zijn en terecht dat zou ik ook zijn.
Ik zat zelf met mijn luie ballen op het strand van Mexico en heb vag-fest helaas moeten missen en kan zoals sommige andere waaronder Twan niet meepraten over hoe deze gasten waren.
Het viel me alleen op dat iedereen zo maar van je aan neemt dat deze gasten het waren en dat iedereen het ook OK vind om iemand online hiervan te beschuldigen terwijl je niet zeker weet of ze het wel gedaan hebben.
Om dan vervolgens te roepen dat ze dan maar hier moeten reageren als ze het niet gedaan hebben vind ik persoonlijk niet kunnen.
Beetje Amerikaans idee: iemand beschuldigen en die moet vervolgens maar bewijzen dat ie onschuldig is.
Dit is slechts mijn bescheiden mening
Maar nogmaals ik snap heel goed dat je kwaad bent en ik hoop zelf zoiets nooit mee te moeten maken.
Ik heb zelf ook enkel goede ervaringen met het bezoeken van meetings en mania in het bijzonder.
Succes met het verhalen van de schade (verzekering mischien ??)
En laten we hopen dat zulke gevallen niet vaker voorkomen op meetings.