View Single Post
Old 18-08-2008, 21:12
MartinGT's Avatar
MartinGT MartinGT is offline
No personal life

Default Martin's Scirocco II GT

Ruim drie jaar geleden stelde ik mij - in dit topic - voor met mijn eerste auto, een Scirocco MKII. Omdat ik er ontzettend veel problemen mee gehad had ging de auto na een jaar - met pijn in het hart - in de verkoop, uiteindelijk verkocht ik de auto aan een Belg die de auto uitvoerde naar België.

Vervolgens heb ik met veel plezier diverse polo's 86c gehad, fijne auto's om in te rijden en aan te sleutelen.

Toch moest ik regelmatig aan de rocco terug denken, en hield ik met enige regelmaat de Belgische verkoop site kapaza.be in de gaten of mijn eerste liefde niet toevallig in de verkoop kwam.

En vorige maand stond hij daar in één keer, en hij was er bepaald niet op vooruit gegaan!!! Dus tja het was niet erg waarschijnlijk dat ik een tweede kans zou gaan krijgen om de auto terug te kopen, dus gelijk maar een afspraak gemaakt en de auto terug gehaald uit België.

Vervolgens heeft de auto een tijdje in de stalling gestaan, omdat ik eerst de polo die ik nog had wilde verkopen. Maar afgelopen zaterdag was het eindelijk zover, de polo was verkocht en de rocco kon eindelijk weer naar huis.

Het is nu de bedoeling om de auto weer in een redelijke staat terug te brengen, te keuren, en te gaan gebruiken als daily drive.
Maar zoals jullie op de foto's kunnen zien moet er nog behoorlijk wat gebeuren voordat het zover is.

Reply With Quote