View Single Post
Old 15-08-2008, 10:09
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Quote:
Originally Posted by Berserker
Ik ben sinds kort gedetacheerd in Venlo, dat is vanaf mijn woonplaats 85 km ofzo..

Daar rijd je dus ongeveer anderhalf uur op omdat die poep A73 tunnels dicht zijn en je dus via de napoleonsbaan moet, rij je dus anderhalf uur op..

En als de tunnels wel open zijn dan loopt t compleet vast waar de A73 op de A2 komt, dus eveneens slecht bedacht..

Nu ben ik gister eens via Duitsland gereden, mijn god ik zat zingend in de auto wat is dat toch een prachtland, heerlijk 140-150 rijden heel afentoe beetje van het gas afgaan voor een medeweggebruiker, pff is heel iets anders dan nederland, op de a2 kun je nog maar maximaal 100 rijden, en om de haverklap kun je vol in de ankers omdat iemand zo nodig 80 wilt rijden en moet inhalen, ook bumperklevers en mensen die je net nog voor de auto schieten met lage snelheid heb je in Duitsland gewoon niet..

Conclusie: geen max snelheid op snelwegen werkt...

Niks dan lof over onze oosterburen..

nou is duitsland ook niet echt te vergelijken met nederland, daar zijn dikkere auto's goedkoper dus iedereen kan wel een dikke auto kopen ipv een twingo of alto. Door alle dure BPM/Slurptax/brandstofprijzen/wegenbelasting is het hier van groot naar klein gegaan.
Zouden ze hier een maximale snelheidsbeperking opheffen of omhoogschoreven komen al die autootjes in de problemen...neem bijvoorbeeld een lupo 1.0 die heeft de gehele A2 al nodig om op 100km/h te komen laat staan naar 120km/h
Reply With Quote