View Single Post
Old 14-08-2008, 17:21
Martez's Avatar
Martez Martez is offline
Forum regular

Default Martez' Golf 1 project

Hallo allemaal,

Het gaat dan eindelijk gebeuren. M'n golf 1 wordt volledig opgeknapt. plannen zijn om de golf van nieuw plaatwerk te voorzien waar dat nodig is en de auto daarna te laten spuiten. (kleur is nog niet zeker.. iemand een goed/orgineel idee?)

Hier even een foto van de golf;

Wat ik nu als eerste van plan ben is de auto van binnen zo kaal mogelijk maken. nog wel rijdbaar omdat er aan de auto gelast moet worden en ikzelf geen lasapparaat ter beschikking heb. Ben al begonnen met het kaalmaken van de binnenkant, alles achter de voorstoelen is eruit en ik heb de achterbumper gedemonteerd.

zo staat de auto er nu bij;

toen ik de achterbank eruit had, vond ik een stukje papier dat onder de achterbank zat, lijkt op een bon vanuit de fabriek ofzo, vond het wel wat hebben.

toen ik bezig was zag ik ook een erg rare plek op de rechter wielbak.. rotte plek, maar kan het niet echt plaatsen.. iemand een idee?

Lijkt erop dat de vulhals hier achter zit.. wat kan ik het beste doen? nieuwe wielbak? of iets anders?

Eerste plannen zijn de auto verder leeg maken en om ander plaatwerk te bestellen en een gedeelte hiervan erin te laten lassen. (iemand nog een goede lasser in de buurt van Drachten??)

Het project zal niet snel gaan, aangezien ik niet echt veel vrije tijd heb, maar zodra er nieuws is, post ik het hier.

Groetjes Marten
Reply With Quote