View Single Post
  #2  
Old 14-08-2008, 11:10
Dirtbag Dirtbag is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 191
Default

Alle problemen apart zijn waarschijnlijk wel te fixen.... maar ik heb het vermoeden dat het eenvoudiger is om ofwel een andere auto te nemen ofwel het vooronder leeg te ruimen en iets anders erin te lepelen....



1 en 2 hebben met elkaar te maken denk ik, al die rottige slangetjes zijn een vacuüm circuit, die bepalen onder andere de brandstof hoeveelheid en hebben invloed op de toerenregeling bij stationair. Als je deze in originele staat terugbrengt en de boel weer afstelt, mocht het nodig zijn, dan zal dat waarschijnlijk het stationair ellende geheel opgelost zijn.


3, welke bouten precies, de kleppendekselbouten, of de kopbouten (die je niet kan zien omdat ze onder het kleppendeksel zitten?

4, proberen te spannen, maar niet te strak, anders even vervangen, kost algauw €15 als je het zelf doet (niet veel dus)

5, als je dan toch bezig bent met 4, pak dan op de sloop een nieuwe poelie, en druk die er meteen op.

over de bak? stoot hij ook en maakt hij "ting" (alsof je met een hamer tegen een aambeeld slaat -achtig) geluiden?

dat had ik ook, ik heb de bak vervangen......



succes, je zult het denk ik nodig hebben


als je de reparaties niet zelf kunt doen en het is een gewone daily, dan kun je waarschijnlijk beter een andere kopen...



mvg


db
Reply With Quote