VR6 heeft:
- ander voorspoilerlip (
www.hartsant.nl -> imitatie erg goedkoop )
- steek 5x 100 wielen -> Leuke ombouw!
- remschijven achter ( als je met 'open' lichtmetaal rijdt, is dat zichtbaar
- af-fabriek een sport onderstel dat iets lager is dan een standaard CL
- andere grill ( schijnt )
http://www.volksforum.com/forum/sho...hlight=Aryx+vr6 ( maar daar weet ik het fijne niet van)
- andere achterlichten ( schijnt )
http://www.volksforum.com/forum/sho...hlight=Aryx+vr6 ( maar daar weet ik het fijne niet van )
De wielkastverbreders zijn niet voorbehouden aan een VR6, evenals de '16v' antenne achterop het dak, en de kleine spoiler bovenaan de achterruit. Spoiler en '16v' zitten d'r bij mijn standaard GL-etje ook op; waarschijnlijk iets met motorvermogen ofzo te maken ( 2.0 ), want een 1.6 of 1.8 GL heeft weer geen spoiler en een normale antenne.
- Koplampen zullen ook wel anders zijn: ingebouwde, aparte lens voor grootlicht
- Mistlampen in de bumper zullen bij een VR6 ook wel standaard zijn (ipv een 'dummy' reflector
- Knippers zullen waarschijnlijk (al weet je bij VW maar nooit) bij een VR6 model wel 'blank' ipv 'oranje' zijn, maar dat kan ook goed modeljaar afhankelijk zijn.
- Uitlaat is volgens mij met dubbele stort-koker
Kosten? Waarschijnlijk minder dan deze inruilen op een VR6,.. maar ik denk niet dat je álles zult uitvoeren (uitlaat, steek 5x100, remschijven achter), dus zal 'de kenner' m heel snel herkennen als 'niet VR6'. Maar, als je een beetje de leuke zaken eruit zoekt ( lip, wielkasten, achterspoiler, 16v antenne ) dan ziet de auto d'r wél een stuk sportiever uit.
Wil je het echt goed doen? Zet je eigen CL op marktplaats en koop een VR6.