View Single Post
Old 10-08-2008, 18:23
martijnvanderh's Avatar
martijnvanderh martijnvanderh is offline
Postwhore

Default Voortgang!

Hallo!

Het is met de vakantie wat rustiger geweest rondom de keef!
Veel bezig geweest met strak maken... Het is voor ons nooit genoeg en dus veel dubbel werk. Ons pa kwam toen een oud klasgenoot van me tegen... Wat denk je.... 5 jaar ervaring als plaatwerker/spuitvoorbereider.... Kan echt voor een droomprijs de kever helemaal strak maken en dan gaat n kameraad van hem de keef spuiten...

Volgende dag stond hij op de stoep! De plamaar, de stof, het schuurpapier.. alles vloog in het rond! Dan ben je als 'amateur' toch weinig waard....

Verwachting: over een maand moet de kever gespoten zijn.... Hij werkt er alleen op zaterdagen aan...

1e zaterdag:

Vast veel basiswerk...

De deur schiet al lekker op!

Hans lekker aan de slag... Ik heb me deze zaterdag bezig gehouden met het 'kuizen' van de tank... Helaas geen foto's van toen hij helemaal af was...
Hier in de primer... Onderkant met zwarte teer gedaan.

De tank is nu mooi mat-zwart.... erg netjes weer.

Nu dat hij ipv gerold, gespoten word.... is de discussie rondom de kleur losgebarsten... Ik twijfel nog... Graffiet (zoals de photoshop van misha, blauw zoals hij was, of toch een andere speciale kleur.... Bruin? Mooie kleur uit het palet van porsch of bmw..... Ik twijfel nog teveel...

Iemand nog ideeen?
Reply With Quote