View Single Post
Old 31-07-2008, 21:44
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Natuurlijk ben ik vandaag ook weer bezig geweest, met de stoelframe's om precies te zijn. De passagiers stoel is "origineel" dus daar kon ik al een frame voor maken. Verstelsledes eronder geschroefd, stangen er tussen. Meten nog een keer meten, uitlijnen en vasthechten.

Daarna het voorste bevestigingspunt eraan gelast.

Ook heb ik al de stoelframe's van de originele GTI stoelen verslepen. Daar ga ik namelijk de achterste pootjes van gebruiken. Zo kan ik altijd nog weer terug.

Het stripje op de foto heeft zo'n 10 gaten. Ik gebruik nu het derde gat met een bout erdoor. Mocht het nodig zijn de stoel naar achteren of naar voren te zetten dan kan dit dus nog doordat ik gebruik heb gemaakt van deze manier van monteren.

Omdat het te donker werd om de pootje definitief vast te maken ben ik maar verder gegaan met de andere stoel. Ik heb een 3 deurs GTI. De APK regels stellen dat beide stoelen voorover moeten kunnen klappen. Van de ene rugleuning is de kabel te kort, van de ander te lang.

Dus ik ben bezig geweest met het aanpassen van het schanier. Het heveltje heb ik compleet omgevouwen. Dit moet nog verlengd worden en dan is de kabel perfect op maat.

Reply With Quote