31-07-2008, 18:12
|
|
Forum regular
|
|
|
|
zo zo allemaal truckers hier.
en ook nog eens internat.....
nou wil effe zegge dat ik sind een jaar gestopt ben met buitenland na 7jaar (beetje europa , zon weg zat thuis) en het bevalt me prima.
Zowel het lekker thuis zijn als de financien.
Ik heb een hoop kosten vergeleken met buitenland en binneland vervoer , zoals benzine voor je wagentje , vrete (ja ik heb al t geld op 1 hoop gegooit met berekenen) en moet zegge dat ik niet echt boeiend veel geld misloop uiteindelijk.
Nou ik heb me vrachtwagentje mee naar huis door de weeks (scheelt benzine voor prive wage).
Werk gemiddeld 55uur , me meissie werkt maar 3dagen.
Zit met een hypotheek en spaar nog steeds 500 in de maand en dan heb ik alles betaald en kan gewoon me tankie vol gooie zonder te kijken wat ik kwijt ben.
Moet wel zegge dat ik door buitenland rijden een goede start heb kunne maken wat betreft samen wonen enz.
Heb er geen spijt van gehad dat ik het heb gedaan want heb leuk verdiend en hoop gezien en meegemaakt naar mijn idee , maar het werk wat ik nu doe is echt tering relaxe en ben elke dag voor 17 thuis op de bank.
Tja transport lonen liggen gewoon vertyft laag en me pa (ook chauffeur geweest) zei altijd dat ik t niet moest doen maja ik wilde gewoon niets anders en vind het nog steeds een leuk beroep.
tis maaar net wat je wil manne