Thread: Mijn 35i!
View Single Post
Old 26-07-2008, 12:05
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Cool Mijn 35i!

Na alle Golfjes en Jetta's ben ik nu maar eens aan de Passat gegaan.

Gisteren afgesproken met Domi om even de auto te komen bezichtigen, maar al vroeg in de morgen meldde hij me dat er even wat mis was met de auto. Vervolgens heeft ie half Friesland doorgeraced om toch alles nog in orde te krijgen (wat mij eigenlijk onmogelijk leek), en een paar uur later ben ik op de trein gestapt.
Half 6 daar, en de auto was helemaal zoals beschreven.

Er zijn wat kleine dingetjes aan die ik snel hoop te kunnen verhelpen, maar hij is in ieder geval rijklaar en veilig. Het is wel even wennen met zo'n grote boot te rijden, maar het bevalt eigenlijk prima.

Echt grote plannen zijn er voorlopig nog niet, eerst maar even de paar kleine technische manko's verhelpen:
- wiellager,
- homokineet-hoes,
- koppeling nakijken (drukgroep),
- toerenteller,
- wielen balanceren,
- uitlijnen.

Daarna wil ik een beetje wat aan het uiterlijk gaan doen... grote spoilers enzo. :
- dichte grille,
- verlagen,
- velgen met een beetje breed bed (verbreed staal, borbets...),
- zwart leder (zo gauw de bank het toelaat),
- wat luxe meuk (elk. ramen en cv),
- poetsen, heel veel poetsen.

Verder had Domi me nog een leuk idee'tje gegeven voor 't dak, maar ik moet nog even afwachten of ik dit ook ga doen...

Foto's moet ik nog even schuldig blijven, dus voorlopig leen ik deze van Domi's advertentie nog even:

Domi, ontzettend bedankt voor alle moeite die je gehad hebt om de auto nog op tijd in orde te krijgen, en bedankt aan je vrouw voor de maccaroni.
Arnaud bovendien nog bedankt voor het interieur. Het wordt nog even kijken welk interieur uiteindelijk in de passat gaat komen.

Nu even snel de auto gaan overschrijven zodat Domi dalijk niet een hele stapel bonnen op de mat heeft liggen.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote