Thread: Zandmachine
View Single Post
Old 18-07-2008, 19:28
Zandmachine Zandmachine is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by gti-er
haha, suc6 ermee kerel, blijft idd een prachtding. waar ik jammer genoeg weinig van hebben kunnen genieten!!
Ik hoop dat je er veel plezier mee krijg kerel!!
wees er maar zuinig op!!

Ja, hij is echt prachtig. Ik zal er heel erg zuinig op zijn!

Quote:
Originally Posted by Domi
Mooi ding.

Achterlichten moet je mooi zo laten. geen heldere meuk erin.

Thnx! Misschien laat ik het wel zo, ff wat plaatjes vergelijken binnenkort

Quote:
Originally Posted by crazy richard
mijn oude mk1 ik mis hem nog steeds
veel plezier ermee en geniet ervan

en even 2 dingen verdiep je meer in deze wagens hier
want andere achterlichten zou ik nooit doen gaat niets boven deze originele en een car pc erin geloof me die gekheid moet je niet doen met zo'n originele mk1
origineel nederlands - originele radio erin vanaf nieuw alle boekjes erbij en op wat klein spul en de velgen en onderstel na gemakkelijk weer geheel origineel te maken
en in de toekomst mits zuinig zijn gaat deze nog geld waard worden

ik zou eerder de classic stijl aanhouden

het is jou wagen natuurlijk maar zou zonde zijn

en begrijp me niet verkeerd ik ben gek op verbouwen en custom rides alleen niet met zon mooie mk1

goed bedoeld dit he

grts richard

Haha, bedankt voor het advies! Je hebt gelijk hoor, ik wil hem ook zo classic mogelijk houden, maar een carpc is voor mij een aantal dingen, in hou van gadgets, ik wil navigatie (het wordt een daily voor mij) en ik hou van knutselen. Ik zal nooit het dashboard verzagen, maar er zit momenteel geen console in. Een schermpje kan dus makkelijk ingebouwd wordenin een console en zodanig dat ik alles vrij simpel er weer uit kan halen zonder originele onderdelen te slopen of te moeten vervangen. De achterlichten laat ik denk ik wel zo, ik wil eerst wat andere plaatjes zien. Ik vind de smoke pinkers ook erg cool, dus wie weet iets anders achter ook leuk.
Reply With Quote